Pages

Friday, 19 April 2013

OnceUponATime : Taking things easy

Me : Doc...dulu...masa saya kat klinik XX...saya dapat 1 kali jer shot time pregnant. Doc kat sane ckp to continue second shot kat sini.

Doc : Tak perlu la....1 shot jer dah cukup...die macam booster jer.

Me : Ok...Doc....tangan saya ni macam sakit la....should i be worry?

Doc : biasalah tuh...water retention....nanti saya bagi krim sapu

Me : Ok...Doc....kalau macam keadaan saya ni (34 weeks) ok lagi ke nak travel jauh? cm g penang ker?

Doc : Boleh jer....by car ke flight?

Me : Car jer...ok ke doc? biasalah....time ujung2 tahun ni banyak plak org kawen....

Doc : aah kan? sambil senyum...

I think...through out my pregnancy....Things have been ok. So ok until whatever I said/mengadu...
the doc will said...'biasalah tu'.

Dua ke tiga hari balik dari Penang...aku terus terberanak !
Hahahahaha

Allah knows best. Always.

1 comment: